Hranjenje pnevmatik

Večina lastnikov avtomobilov se ob sezonskih menjavah avtoplaščev sprašuje, kam z njimi. Nekateri jih zaupajo v plačljivo hrambo vulkanizerjem, drugi ubirajo druge poti. Če imate lastno garažo, klet, podstreho ali kaj podobnega, je možnosti več, velja pa upoštevati nekaj nasvetov. Vpliv skladiščnega prostora na strukturo avtomobilske obutve in njeno trajanje je namreč vse prej kot minimalen.

– Pnevmatike, ki jih prej očistimo in odstranimo iz njihovega profila vse tujke, lahko hranimo izpraznjene. Nikoli jih ne stiskamo, obešamo ali drugače deformiramo, saj to povzroči trajne poškodbe v njihovi strukturi.

– Če hranimo pnevmatike, ki ostanejo na platiščih, je dobro tlak z zračnim kompresorjem za avto povečati za 0,5 bara nad predpisanim. V tem primeru hranimo kolesa na stenskih ročajih ali pa jih zložimo navpično na stojalo z vsaj dvema ali več podpornimi točkami.

– Skladiščni prostor naj bo suh, zmerno prezračevan in brez prepiha, avtoplašči pa naj bodo zavarovani pred sončno svetlobo in močno umetno svetlobo, ki jo oddajajo ultravijolična svetila.

– Temperatura v prostoru naj bo nižja od 35 stopinj Celzija. Še bolj priporočljivo je hranjenje pod 25 stopinjami Celzija, kar pomeni, da avtoplašči ne smejo biti v neposrednem stiku z radiatorji, toplotnimi cevmi in drugimi grelnimi napravami.

– Negativni vpliv na življenjsko dobo avtoplaščev ima ozon, ki nastaja ob delovanju fluorescenčnih luči, žarnic z živosrebrnimi parami, elektromotorjev in opreme, kjer prihaja do iskrenja ali električnih praznjenj.

– V bližini oziroma v istem prostoru z avtoplašči ni priporočljivo hranjenje naftnih derivatov, kot so bencin, plinsko olje, mazalna olja, masti, topila, razredčila, kisline, razkužila in podobne snovi, ki povzročajo strukturne spremembe v gumeni zmesi.

Similar Posts:

Author Image
admin