Dejavniki uspeha na spletnih iskalnikih

Dejavniki uspeha na spletnih iskalnikih

Ko razmišljate o SEO, mora biti vsebina vaša prva prednostna naloga. Kakovostna vsebina je način, kako pritegniti, informirati, podpirati in navdušiti svoje občinstvo. Ustvarjanje pristne, dragocene vsebine je ključnega pomena tudi za prepoznavnost v iskalnikih. Ne glede na to, ali gre za blog članke, strani z izdelki, pričevanja, videoposnetke ali kar koli drugega, kar ustvarjate za svoje občinstvo, pravilna vsebina pomeni, da imate podlago za podporo vsem drugim prizadevanjem za SEO.

Kakovost

Razmislite o tem, kaj želijo uporabniki, in če bi bili na mestu iskalnika, ali bi se počutili udobno, če bi uporabnike poslali na svoje spletno mesto? Ali bi se počutili ponosne, če bi jamčili za to spletno mesto in ga postavili na prvo mesto za določeno poizvedbo? Če je odgovor pritrdilen, potem lahko pride na vrsto veliko bolj tehničnega dela in bolj tradicionalnega SEO. Če pa je odgovor ‘ne’, je to verjetno znak, da morate uporabnikom dodati več vrednosti, preden začnete razmišljati o tehničnih zadevah.

Ko razmišljate o SEO, mora biti vsebina vaša prva prednostna naloga. Kakovostna vsebina je način, kako pritegniti, informirati, podpirati in navdušiti svoje občinstvo.

Ključne besede

Raziskovanje ključnih besed (iskalnih izrazov, ki jih uporablja vaše ciljno občinstvo) je po ustvarjanju dobre vsebine morda drugi najpomembnejši dejavnik SEO. Pomagalo vam bo razviti vsebino, ki odgovarja na to, kar ljudje iščejo. Raziskovanje ključnih besed ima lahko tudi druge koristi kot le uvrstitev na teh poizvedbah.

Razumevanje jezika, ki ga uporabljajo stranke, je izjemno pomembno. Z raziskavo ključnih besed lahko pridobite vpogled v naravo bolečih točk in potreb vašega občinstva – ne glede na to, ali gre za njihove interese, obseg zanimanja (ki ga kaže obseg iskanja), raven konkurence za te poizvedbe in celo obliko, v kateri imajo te informacije najraje.

Ko ocenite, katere ključne besede so izvedljive, jih uporabite pri ustvarjanju vsebine in jih vključite v samo vsebino, da bo imelo vaše občinstvo več možnosti, da vas najde v rezultatih iskanja.

Ko preučite ključne besede, ki jih vaše občinstvo uporablja, da bi vas našlo, jih vključite v vsebino, podnaslove in naslove, vendar ne na račun berljivosti ali drugih kompromisov, ki dajejo prednost iskalnikom pred bralci. Preprosto povedano, razmislite o besedah, za katere želite, da bi bila vaša stran najdena, in jih uporabljajte naravno.

Trik je v tem, da ne govorite v smislu tega, kar bo iskalec vnesel v iskalno polje, ampak govorite v smislu tega, kar želi iskalec prebrati. V starih časih bi verjetno ključne besede vključil neposredno v naslov, saj bodo ljudje kopirali in pripenjali to vrstico besedila in jo poskušali poiskati, da bi našli več informacij. Zdaj je Google pri tem veliko lažji in pametnejši in vam v resnici ni treba skrbeti za to, da bi pri poizvedbi natančno ujemali ključne besede – Google je veliko pametnejši, da to razširi.

Similar Posts:

Author Image
admin