Dom 

Veste kako pravilno sedeti pred računalnikom?

Danes se z uporabo računalnikov srečuje večji del prebivalstva. Čeprav ti ponujajo nešteto dobrih stvari, pa žal nekoliko manj prizanašajo zdravju. Številni pred računalnikom dnevno prebijejo tudi po 10 ur in več, kar se lahko odraža na njihovem zdravju. Nepravilen način uporabe med drugim lahko povzroči bolečine v hrbtu, vratu in rokah, glavobole ter utrujenost oči in slabšanje vida.barski stol

Če uporabljamo računalnik na delovnem mestu, svoj pisarniški stol namestimo tako, da pri sedenju potiskamo boke čimbolj proti naslonjalu, tako da bomo imeli podprt spodnji del hrbta in po možnosti tudi zgornjega, če ima stol dovolj visoko naslonjalo. Na ta način bomo lahko pri sedenju dosegli bolj vzravnano držo. Vzravnana drža pa je pri uporabi računalnika izrednega pomena. Če pa nam naslonjalo ne podpre dobro hrbta, si pomogamo tako, da na naslonjalo prislonimo manjše blazine. Višino stola si nastavimo tako, da naši podplati dosežejo tla, kolena pa morajo biti v višini bokov ali malenkost nižje. Kot naslonjala mora biti nekje med 100 in 110 stopinjami. Med tipkanjem in uporabljanjem miške, morajo komolci biti v višini mize.

Tipkovnica, miška in zaslon, morajo biti direktno pred vami, razdalja med zaslonom in nami pa mora biti vsaj za dolžino vaše roke (razlikuje so od velikosti monitorja). Zelo pomembno je, da na zaslonu ne prihaja do odboja luči iz vašega prostora ali odboja zunanje svetlobe. Da do tega ne pride, si lahko pomagate tako, da namesto klasičnih luči uporabite reflektorje, saj vam ti omogočajo, da samostojno usmerjate svetlobo, pri moteči zunanji svetlobi pa se poslužujte zaves. Po 20 ali najkasneje 30 minutah dela z računalnikom naredite eno do dve minuti dolg premor. Priporoča se, da med temi premori vstanete in se malo sprehodite. Priporoča se tudi, da se obenem poslužite tudi pravila 20. Ta govori o tem, da po 20 minutah dela za računalnikom za 20 sekund pogledate v daljavo 20 čevljev (6 metrov) ali več.

No pomembna je tudi pravilna drža, ko smo v baru. Barski stol res ni najboljši, kar se tiče pravilne drže, saj nima naslonjala. V tem primeru moramo sedeti vzravnano, da si ne poškodujemo hrbtenice.

https://www.youtube.com/watch?v=Y4HgPQXKZyA

Similar Posts:

Related posts