Pridobivanje mišične mase s kreatinom

Na tržišču obstaja veliko različnih oblik kreatina. Najbolj priznana, uveljavljena in učinkovita oblika je kreatin monohidrat. Uporabljamo ga za pridobivanje moči, mišične mase in večje polnosti mišic.

S prehrano uživamo premalo kreatina

Manjšo količino kreatina naše telo ustvarja naravno v jetrih in ledvicah. Malo večjo količino kreatin monohidrata v naše telo s prehrano vnesemo z mesom. Tekom toplotne obdelave mesa se večina kreatina uniči, kar pomeni, da ga moramo v telo dodatno vnašati v obliki prehranskih dopolnil.

Kreatin monohidrat ojača mišice in vpliva na mišično rast

Kreatin monohidrat je en najpogosteje uporabljenih fitnes dodatkov na tržišču. Uporablja se za postopno pridobivanje mišic in mišične mase, večjo polnost mišic, splošno rast mišic ter za izgubo maščobe. Z vnosom kreatina in kombinacijo z dvigovanjem uteži povečamo svojo fizično moč in dosežemo maksimalni učinek.

Uporaba in doziranje

Na začetku je priporočljiv večji vnos kreatina, saj moramo poskrbeti za nalaganje kreatina v mišicah. Prvotni odmerek za prvih 5 do 7 dni je med 20 in 30 gramov kreatina dnevno. Postopoma odmerek znižujemo in v približno dveh mesecih zmanjšamo na 2 do 3 grame dnevno, odvisno od intenzivnosti treninga. Kreatin monohidrat je na voljo v obliki kapsul ali v prahu. Kapsule vzemite z manjšo količino vode, prah pa vmešajte v vodo ali nesladkan napitek.

Enostavni ogljikovi hidrati in nalaganje kreatina v mišicah

Po zaužitju predvidenega odmerka kreatin monohidrata, dosežete maksimalno raven kreatina v mišicah približno v eni do dveh urah. Kreatin monohidrat ne uporabljajte v kombinaciji z enostavnimi ogljikovimi hidrati, saj slednji znižujejo stopnjo nalaganja kreatina. Priporočljivo je, da kreatin monohidrat zaužijete vsaj pol ure pred napitkom z ogljikovimi hidrati.

Kreatin monohidrat in vegetarijanci

Glede na to, da vegetarijanci ne uživajo mesa, je priporočljivo, da kreatin monohidrat vnesejo v telo v obliki prehranskega dopolnila. Vegetarijanci, ki nameravajo opravljati intenzivno in naporno vadbo, morajo v telo pravočasno vnesti dovolj visoko raven kreatina. Mišice se bodo v nasprotnem primeru precej počasneje oblikovale.

Pojdite v to poletje močni, zdravi in lepi. Preberite si tudi o tem, kako lahko na vaše zdravje vpliva nega stopal in kje v Mariboru se izvaja kvalitetna estetska pedikura.

Similar Posts:

Related posts