Gibanje za koncentracijo

Živimo v dobi, v kateri smo na vsakem koraku obkroženi z nešteto različnimi informaciji in impulzi, naenkrat počnemo več stvari in imamo tako zaposlene prav vse čute, zato ni čudno, da se velikokrat ne moremo umiriti. Stres je dejavnik sodobnega življenja, ki nas spremlja na vsakem koraku. Žal brez njega sploh več ne gre, saj ni časa za počitek in polnjenje energij. Tudi ko se odpravimo na dopust, želimo v čim krajšem času doživeti čim več, zato se domov vrnemo sicer polni vtisov, a zato prav nič bolj spočiti.slackline

Prav zato ni čudno, da ima večina ljudi vedno večje težave s koncentracijo, saj se zaradi nenehnih impulzov iz vsepovsod, hitenja in skrbi za to, da ne bi slučajno česa zamudili, vedno težje osredotočijo le na eno stvar. Takšna težava slabo vpliva tako na študij ali delo kot tudi na medčloveške odnose. Stranski učinki se ne kažejo le kot stres, temveč tudi kot živčnost in napetost. Poleg sproščanja v obliki obiska savne ali masaže, se za večjo koncentracijo priporoča tudi meditacija, predvsem pa različne telesne vaje. Gibanje pa ne sme biti preveč energično, ampak bolj umirjene narave, ob čimer veliko ljudi pomisli na jogijske vaje ali na plavanje, v resnici pa bi lahko pomislili tudi na slackline.

Če ne veste, kaj je to, potem zagotovo premalo časa preživite na svežem zraku, saj bi sicer v kakšnem parku ali na travniku, vrtu že videli med dve drevesi napeto vrv oziroma gurtno ali poseben trak, po katerem se lahko človek sprehaja. Seveda to od začetka ni tako zelo enostavno, saj je treba telo ne le umiriti, da se sprehodi po tankem traku, temveč imeti tudi kontrolo nad svojimi gibi. In prav to je tisto, zaradi česar je slackline odlična vaja za utrjevanje koncentracije. Na nek način gre za meditacijo, ki ne poteka pri miru v sedečem položaju, temveč sama hoja po traku od hodeče osebe zahteva pozornost in zbranost v čisto vsakem trenutku. Oseba mora vsak korak narediti brez razmišljanja o preteklosti ali prihodnosti, tako zelo mora biti osredotočena na hojo, da ne more misliti na nič drugega.gurtna

Takšna hoja tako ni le treniranje telesa, temveč tudi trening uma. Če ste že kdaj poskusili s tem zanimivim športom, potem veste, da je ravnotežje težko ujeti, takoj ko izgubite kontrolo nad svojimi mislimi ali telesom, pa ga tudi lahko izgubite in že ste na tleh. Za začetnike je primeren debelejši trak, ki ga ne smete pritrditi previsoko, tisti, ki hojo po njem že dobro obvladajo, pa ga lahko prestavljajo vedno višje ter poskusijo uporabiti tudi vedno tanjši trak, na katerem je še težje držati ravnotežje. Pri takšne vrste gibanju boste kmalu ugotovili, kako pomembna je vaja in kaj vse se lahko z njo doseže, hkrati pa slackline in hoja po njem marsikomu predstavlja izziv, ki se mu enostavno ne more upreti. Ko enkrat poskusiš, postaneš kar malo zasvojen, kar vam bo povedal prav vsak navdušen uporabnik takšnega traku. Seveda pa je tudi tu, kot pri vsakem drugem športu, potrebna določena previdnost, sploh če ste imeli kdaj težave s koleni, zvin ali zlom gležnja in podobno. Če pa se hoje po traku lotite pazljivo, vam preostane le še čisti užitek.

Similar Posts:

Related posts